שיווק אתרי תיירות-מסעדות, אטרקציות, בתי מלון, מרכזי מבקרים ופעילות תוכן.

אפי נחמיאס, איש של תיירות כבר 28 שנים. עוסק בשיווק וקידום של עשרות מסעדות, מרכזי מבקרים ואטרקציות תיירותיות בפריסה ארצית. היכרות לעומק עם ארץ ישראל על כל חלקיה, ניסיון של שנים רבות בהדרכה, עזרה וייעוץ בהפקת ימי טיול וגיבוש וימי כיף.
ליווי קולינרי שיווקי של מסעדות משלב ההקמה ועד הגעתן של הקבוצות הראשונות ופיתוח מחלקה חשובה זו.
שיווק –שיווק –שיווק, זה שם המשחק. אפי מקושר למארגני הטיולים לסוגיהם- תיירות רווחה, תיירות גמלאים, תיירות נכנסת, תיירות חינוכית ומחלקה ייחודית- מורי הדרך,מדריכים ונהגים-יש אתרים שצריכים בעיקר מחלקה זו.
ניסיון רב של מאות אתרי תיירות, בליווי, שיווק וקידום העסק. בשורה התחתונה- קבוצות.
לכל עסק יש נשמה אחרת, אופי אחר, אשמח לשבת ולבנות אסטרטגיה מתאימה ולרוץ קדימה עם העסק התיירותי.
אופי השיווק התיירותי הוא על סמך קשרים רבים חובקי הארץ והעולם במובן תיירות נכנסת,מעבר לקשרים ומאות פרוייקטים ששווקו ונוהלו על ידי אפי נחמיאס -משתמש בכל אפשרויות האינטרנטיות כמו פורטל תיירותי עם גוגליזציה גבוהה,פייסבוקים למינהם ועוד.
עולם התיירות הוא אוקינוס רחב ידיים ובו מחלקות שונות ותחומי ענין שונים,בארץ וברחבי העולם.
התייר והמטייל מראש יודע מה הכיוון, ולא תמיד מה היעד הסופי וחשוב לנתב את המארגן ולייעץ לו ובכך גם לנתב אותו לאתר תיירות איכותי הדורש קידום שיווק ומיתוג בתיירות ומפה בא כוחו.
בכתיבתי אתייחס יותר לפעילות בארץ הקודש שלנו,על כל רבדיה השונים, אתר תיירות, עונה להגדרה של נותן שירות לבילוי, חוויה, ריגוש בפעילות עדינה או אקסטרימית אתגרית.
שני תחומים מרכזיים בתיירות-פעילות לבודדים ופעילות לקבוצות,כאן נתרכז יותר בפעילות לקבוצות המניעה את עולם התיירות ובעקיפין ומישרין גם את עולם "הבודדים" ופה אפשרויות רבות לפעילות שיווקית מהירה ,להביא את המטייל היום מחר או מחרתיים.
בעולם שיווק הקבוצות המגמה היא להביא קהלים גדולים/קבוצות רבות וחשוב מאוד שתגענה קבוצות מגוף מסויים ,ייהנו ויגיעו קבוצות נוספות, מחלקות נוספות, המלצות של אותו גוף או מארגן.
אפי נחמיאס עוסק בעניני התיירות משנת 1988 במרחב גדול של פעילויות ומכיר את השטח מכל כיוון ויעד, אם שמתם לב וענין אין התיפייפות של מילים גבוהות שיווקיות ,מילים ושורות מקסימות אך לא ממוקדות וקצת לא מובנות ,פה נשוחח על תכלס של קידום של אתר תיירות וצמיחתו למעלה- אתר תיירות יכול להיות-מסעה כשרה או ללא, מרכז מבקרים, מוזיאון, בית מלון, אטרקציה תיירות-ויש רבים ומגוונים, רכב מדברי, ריינג’רים ועוד.
מחלקה ייחודית הינה-תוכן לפעילות תיירותית, כמו מנחי סדנאות, אמנים, שחקנים ועוד- מטרת השיווק והמיתוג-יש אתרי תיירות רבים, וחשוב מאוד ליצור מיתוג ובידול של אתר התיירות אותו אתה משווק ומעונין לקדמו יותר מאחרים, להראות את הצדדים הטובים שבו, למתג את הפעילות שבו הואט טוב ומקצועי כך שמארגני הטיולים נופשונים וימי הכייף יוכלו להיחשף ולהזמין.
מיתוג טוב צריך ממתג טוב ואיכותי, שבו השוק התיירותי נוהר והולך אחר המלצותיו המקצועיות למרות שהינם שיווקיות מלכתחילה,ה עברת המסרים, התוכנית המקצועית של נותן השירות ובשורה התחתונה-הגעת קבוצות לאתר התיירותי שימורם ותמיד ,שיווק והגעה של קבוצות נוספות וקהלי יעד נוספים(לא שוקטים על השמרים).
איך עושים זאת? קשרים…קשרים…
היכרות לאורך שני עשורים וחצי עם מארגני ומובילי התיירות ,תיירות נכנסת, תיירות הפנים על סוגיה-רווחה, חינוכית, גמלאים ועוד, מפיקי אירועים טיולים, תגליות שונות ומסע ,ועדים מש"א ורווחה.
ישנה מחלקה שלא תמיד נותנים את הדעת והיא :נהגים ומדריכים-לאפי נחמיאס היכרות וקשר עם מאות נהגים ומורי דרך מובילים וכל אחד מהם יש צורך באתרי התיירות ובעיקר מקומות תיירותיים עם נגישות גבוהה של נותני השירות בשטח-בתי בד, יקבים, מקומות על בסיס קניה, קניונים ועוד.
במילים אחרות: עדכון רציף של מוקדי הכוח ,הגעה למשרדים לעיתים תכופות ועדכון האופרציות, סוכנים ,מנהלי תיקים ועוד, ייעוץ לאורך היום והשנים מה כדאי ושאלות מקצועיות ותמיד ישנם ,קיום פרזנטציות וחשיפה של פעילות חדשה, פעילות משרדית עניפה באינטרנט-פורטל תיירותי-פייסבוק-מיילים-מסרונים וכל מה שניתן.
שיתופי פעולה בתיירות-חשיפה של הפעילות בפני משווקי תיירות נוספים ועזרה הדדית מקצועית.
שיתופי פעולה ויצירה "חבילה" של אתרי תיירות בסביבה הקרובה,קשת מקומות תיירותיים בתחומים שונים ואף אחד לא מפריע האחד לשני,ומכאן גם חוזק תיירותי מאחר וקבוצות ומארגנים רוצות חבילות סגורות מקצועיות ואיכותיות וכאן אפי נחמיאס נכנס לתמונה מאחד ומחבר ומשווק.
חשיבות שמירת המקצועיות-אתר תיירותי חייב לתת שירות איכותי ולעמוד בסטנדרט גבוה, ולשמור על כך לאורך זמן. יש שמרגישים רוויים או שיושבים על זרי הדפנה, נפילה בוא תבוא ומהר ולכן חשוב לרענן נהלים, לרענן "צוות עייף" , ולשמור על רמה.
קידום של מסעדות כשרות, מרכזי מבקרים, אקסטרים לסוגיו, מוזיאונים, לינות ובתי מלון, סדנאות ופעילות תוכן.
אשמח לשבת ולהתקדם- אפי 052-2686908
שיווק תיירות-פרסום תיירותי-יח"צ בתיירות-ליווי ועזרה לאתרי תיירות בהובלתם בתחום הקבוצות.
********************************************************************************************************************
שיווק אתרי תיירות פרסום ויחסי ציבור בתיירות/פרסום אתרי תיירות וקידומם בעולם התיירותי/הגעת קבוצות לאתרכם/

*******************************************************************************************************************************
אפי נחמיאס שיווק אתרי תיירות
אפי נחמיאס, איש תיירות משנת 1988 ומכיר את תחום התיירות על חלקיו ודורותיו השונים והמתקדמים.
משנת 1988 בהדרכה איכותית, שיווק אתרי תיירות, הפקת פרוייקטים תיירותיים, ליווי של אתרי תיירות ותיירנים משלב המחשבה וההקמה ועד לפעילות שוטפת או בשוטף הרגיל.
לאפי נחמיאס שיווק תיירותי, ניסיון רב בשיווק של מאות אתרי תיירות לאורך השנים, כמו: לינות ובתי מלון, מסעדות, חדרי אוכל קיבוציים, מרכזי מבקרים ומוזיאונים, אטרקציות תיירותיות ופעילות תוכן.
האנרגיות הטובות, המחשבה המעמיקה, הניסיון , היכרות עם גורמי התיירות ובעיקר עם מוקדי הכוח הגדולים בשוק התיירותי: סוכני נסיעות על חלקיהם השונים, מפיקים, תיירות נכנסת, תגליות ועוד.
שיטת העבודה שונה מאתר ואתר, ואפי נחמיאס יישב עם בעלי האתר התיירותי ויבנה תוכנית ויריץ וירוץ איתה בכל רחבי הארץ פיזית בין המשרדים וכן באמציע המחשב וכל העזרים.
אפי משמש כמרכז מיד למאות אנשי תיירות, סוכנים ,מדריכים, מארגני טיולים וארועים ולו המון פניות מעבר לגורמים המנהלים ומובילים את ענף התיירות.
אשמח להיפגש עם גורם התיירות ולהתקדם בענף הקבוצות בו אנו מתמחים ואוהבים,כי בסך הכל אתרי תיירות רוצות לראות הרבה קבוצות, מכל הסוגים והמינים.
************************************************************************************************************************************

הזמנה אישית לפגישה בנושא ייעוץ עסקי:
מה הוא ייעוץ עסקי?
ייעוץ עסקי הינו תהליך משותף, של הלקוח והיועץ העסקי, הנועד לבחון את הקורה בעסק ואת הדרכים השונות לקידום העסק, אל עֵבֶר יעדים המוגדרים מראש.
תהליך היעוץ עוסק בבחינה ולמידת העסק לעומקו בתהליך פתוח, עניני ומעשי המתבסס על ידע, ניסיון והכרות מעמיקה של פלחי השוק השונים.
מטרת התהליך לעזור לבעל העסק להגדיר יעדים באופן ממוקד ובהיר, מציאת פתרונות יעילים והכנסת רוח רעננה לצד הקיים. זאת תוך בחינה מחדש של דרכי הפעולה של העסק ושל כל מרכיב ומרכיב בעסק. הצעד המשותף הראשון הינו זיהויי הפער בין הרצוי למצוי. על בסיס הפער הזה נבנה תכנית עבודה מסודרת. הכוללת הגדרת מטרות, בדיקת איכות וטיב התוצאות.
הגשמת היעדים, בסביבה עסקית תובענית ודינמית, מחייבת גמישות ונכונות לספק ללקוח את השירותים בהם הוא מעוניין. כדי לעמוד בתנאים אלה מומלץ להיעזר בליווי עיסקי שיעזור בחשיבה "מחוץ לקופסה", שתתרום לפיתוח העסק ולמיקסום של יכולותיו. תהליך זה כולל הצבת אתגרים ובניית מערכת לבחינת תוצאות.
הייעוץ מתמקד בך, האדם העומד מאחורי העסק, התפקידים והדרכים המתאימות לך לצורך קידום ופיתוח העסק שלך. לא מדובר כאן בתיאוריות שלא מומשו, מדובר בקידום העסק שלך.
הנחת היסוד שלי היא שאת/ה מעולה בתחום שבו אתה עוסק, תפקידי לייעץ ולעזור בפתיחת אופקים חדשים, לכוון ולהטוות דרך של שינויי והעצמה שתשרת אותך ואת העסק שלך בשנים הבאות. זאת כדי לעזור לך לבסס עסק בעל יציבות כלכלית.
לתאום פגישת הכרות : אמיר גזית 054-7710629 amir@amir-tours.biz
https://www.facebook.com/amir.gazit1
מה צריך כדי להקים עסק תיירותי?
לכאורה שאלה פשוטה כאשר התשובה המהירה ביותר היא כסף ואטרקציה.
ומה התשובה הנכונה? גם אבל לא רק.
בבסיס עולם התיירות עומד הרצון לעבוד עם אנשים. מי שאין לו את הרצון והתשוקה לעבוד עם אנשים פשוט לא יכול לעבוד בתיירות
זה הוא הבסיס לעבודה בתחום ומדוע?
האדם/תייר הוא הדלק של עולם התיירות, ללא תיירים אין תיירות ועל כן הרצון לעבוד עם אנשים הוא הבסיס.
לא אחת כאשר אנחנו יוצאים לחו"ל אנחנו מצפים לרמה מסוימת של שירות אבל כאשר התייר מגיע ארצה אנחנו נוטים לעגל את הפינות . הכלל הוא שאנחנו חייבים להתייחס לכול תייר כאילו הוא האדם החשוב ביותר ואכן הוא חשוב משום שהתייר הוא לא רק מי שמבקר באתר שלנו עכשיו ומוסיף להכנסה שלנו הוא גם זה שיביא לנו תיירים נוספים בתנאי שייהנה אצלנו.
יש לזכור כי למרות כול פלאי הטכנולוגיה עדין חוות דעת אישית של אדם שהיה במקום נחשבת הרבה יותר מאשר פרסומת כזו או אחרת.
ענף התיירות כענף שירות: ענף התיירות הוא ענף שירות ענף שנועד לשרת אנשים אחרים.
זו תובנה שלא אחת קשה לאנשים לחיות אתה אבל זו עובדה ,מי שעובד בענף התיירות עובד בענף שמספק שירותים לאנשים אחרים. כאשר השירות לא נעשה עם כול הלב התוצאות בהתאם.
אז מה השורה התחתונה?
לפני שאנחנו ניגשים לפתוח עסק תיירותי בואו נחשוב יחד האם העסק הזה בכלל מתאים לנו? האם מתאים לנו לעבוד בעסק שהבסיס שלו הוא שירות?
בואו ונחשוב על הנקודה הזו הרבה לפני שאנחנו חושבים על הכסף שיש להשקיע ועל התוכן משום שתוכן והשקעה כספית הם שני אלמנטים חשובים אך הם אינם חזות הכול . וגם בתפעול השוטף של העסק התיירותי בימים טובים ובימים פחות טובים חשוב לשים את התייר במרכז משום שהוא הסיבה שהעסק קיים.
נקודה אחת אחרונה בעבר היה מקובל לומר כי הלקוח תמיד צודק, איני מסכים עם הקביעה הזו ב 100% ויחד עם זאת חשוב שנזכור שהלקוח הוא תמיד הלקוח ב 100% ורצוי וכדאי שנטה אוזן ונשמע מה הרצונות ומה השאיפות שלנו. כאשר נגשים את השאיפות והרצונות שלנו נוכל גם לקדם את אלו שלנו.
אשמח להרחיב בנושא במסגרת של ייעוץ עסקי פרטי ומלווה:
לפרטים נוספים אמיר גזית 054-7710629 . amir@amir-tours.biz
ייעוץ עסקי לעסקים פרטיים בקיבוצים:
מה היא הדרך להגשים חלום? מה היא הדרך לצאת לדרך חדשה?
החברה הקיבוצית עוברת שורה של תהליכים, בין השאר חברים מוצאים את עצמם במצב חדש שבו הם נדרשים לקיים את עצמם ולא כחלק מקהילה. אחרים הופכים תחביב למקור פרנסה . ואחרים מחפשים דרך להגשים את החלום..
אני יכול לכתוב תילי תילים של מילים על מה שעשיתי ומהיכן הגעתי, איפה נולדתי ועוד ועוד… אבל מה שחשוב הוא מה שנעשה יחדיו.
אני כיועץ עסקי ומלווה עסקים מלווה את היזמים החדשים ואת אלו שהם כבר בעלי עסקים בתחומים שונים בכול שלב ועושה זאת יחד איתם!
בעבודה משותפת נוכל להפוך את החלום למציאות בצורה מושכלת ובתהליך נכון אשמח לתאם פגישה ראשונית שבה נבחן את האפשרויות השונות.
לפגישת ייעוץ : אמיר גזית 054-7710629.